Kakavova zrna so najboljši naravni antioksidant na svetu

Čokolada je največja razvada večine ljudi po vsem svetu. Čeprav je kritizirana zaradi velike količine maščobe in sladkorja, pa vsebuje enega največjih antioksidantov – kakav.  Njegova velika vrednost je bila dokazana že v času Majev in Aztekov. Deluje na naše razpoloženje, dobro počutje, zbranost, budnost in obenem deluje kot najboljši antioksidant. Slednja karakteristika vpliva na preprečitev nastanka  kroničnih bolezni, krepi imunski sistem ter preprečuje staranje.

Pozitivni vplivi na srce, ledvice in možgane

Kakavova zrna pozitivno vplivajo na vse naše organe , najbolj pa na srce, ledvice, možgane in prebavila.  So močan antioksidant, kar pomeni, da vplivajo na odpravo kroničnih bolezni in na krepitev imunskega sistema. Regulirajo tudi hitrost odmiranja in staranja celic, vid, pljučno kapaciteto, nalaganje holesterola, stopnjo sladkorja v krvi in podobno. Pozitivne lastnosti se kažejo na vseh delih telesa, na notranjosti in zunanjosti v zelo kratkem času.

Sedem  pomembnih mineralov

Majhna kakavova zrna vsebujejo sedem pomembnih mineralov za naš organizem in sicer magnezij, cink, selen, železo, krom, mangan in baker. Magnezij krepi srce in izboljša delovanje možganov, jakost kosti in  pretok krvi. Železo vsebuje hemoglobin, ki po krvi prenaša kisik, zato nas premalo železa naredi slabokrvne. Krom uravnava raven sladkorja v krvi, medtem, ko mangan pomaga železu pri oskrbi krvi s kisikom. Cink izboljšuje imunski sistem, jetra, žlezo slinavko, spolne žleze in kožo, baker pa mu pomaga pri krepitvi odpornosti.

Vpliv na razpoloženje

Kakav vsebuje triptofan, ki je pomembna sestavina za regulacijo razpoloženja. Vpliva na izgradnjo serotonina, ki je pomemben živčni prenašalec. Dviga naše razpoloženje in dobro voljo. Odpravlja tudi občutek tesnobe, stresa in utrujenosti. Triptofan ne prenaša visokih temperatur, kar pomeni, da moramo kakav uživati v presni obliki brez toplotne obdelave.  Grenak okus  zmanjšuje naš apetit po njem, zato je bolje, da ga vmešate v jogurt, kosmiče, sladice, sadne kupe ali pa dodajte k suhemu sadju.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *