Izjemno velik pomen folne kisline za nosečnice

  • by

Folna kislina je nujna za ustrezen razvoj dojenčkovih možganov, hrbtenice in lobanje. Zadnji podatki kažejo na to, da lahko prav folna kislina prepreči srčne okvare pri najmlajših. Sicer pa je folna kislina oblika vitamina B9.

Še ne dolgo nazaj so strokovnjaki poudarjali, da je vloga folne kisline najpomembnejša v prvih nekaj tednih nosečnosti. Zadnje študije kažejo na to, da je enako pomembna tudi v času pred zanositvijo. Ženske v rodnem obdobju bi torej morale jemati prehranske dodatke s folno kislino, še preden zanosijo.

Uživanje folne kisline skozi celo obdobje nosečnosti

Čeprav je torej folna kislina za uživanje ključna v času pred nosečnostjo in tudi v prvih nekaj tednih, pa je najbolje, da jo ženska uživa skozi celotno obdobje nosečnosti. Tudi raziskave so dokazale, da jemanje folne kisline v času cele nosečnosti za kar 7 odstotkov zmanjša verjetnost prezgodnjega rojstva otroka.

Jemanje folne kisline med nosečnostjo pomeni pozitivni vpliv na porodno telesno maso otroka. Z uživanjem folne kisline nosečnica tako doseže, da za kar 80 % lahko zmanjša možnost okvar otroka, ki so povezane s hrbteničnimi kanali oziroma z nevralno cevjo.

Folna kislina je nujna za ustrezen razvoj dojenčkovih možganov, hrbtenice in lobanje.

Folna kislina je nujna za ustrezen razvoj dojenčkovih možganov, hrbtenice in lobanje.

Dnevna količina folne kisline

Folna kislina se za uživanje torej priporoča vsem tistim ženskam, ki načrtujejo nosečnost. Predvsem pa tudi nosečnicam v zgodnjem obdobju nosečnosti. Vsak dan naj bi takšna ženska zaužila vsaj 400 mikrogramov folne kisline.

Folna kislina se nahaja tudi v nekaterih živilih. Še posebej veliko jo je v telečjih jetrih, pšeničnih kalčkih, leči, špargljih, rdeči pesi, grahu, brokoliju, ohrovtu.

Koristni nasveti povezani s folno kislino

Folna kislina je torej ne samo dobrodošla za vse načrtovalke nosečnosti in nosečnice, temveč nujna. Vsaka nosečnica in njeni bližnji si namreč želijo, da se rodi zdrav otrok. Od uživanja folne kisline pa je to kar precej odvisno.

Veliko koristnih nasvetov v povezavi s folno kislino boste našli tudi na spletu. V obliki priročnikov ali vodičev boste tudi sicer veliko koristnega izvedeli o poteku nosečnosti in kaj vse je še dobro uživati v tem času. S tem ne boste dobro poskrbeli samo za zdravje svojega otroka, temveč tudi za lastno zdravje in počutje. Ne pozabite niti na primerno količno gibanja, ki pa je zagotovo ne morete nadomestiti z nobeno še tako zdravo vrsto hrane ali s prehranskim dodatkom.

Preberite si še naslednji članek: Uporabite nevidni zobni aparat za čudovit nasmeh

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *